Wszystkie modele

Opony
Części i akcesoria

Galerie

Volkswagen Passat B6 Variant

Szósta generacja Passata (B6) produkowana w latach 2005-2010. Sylwetka auta była inspirowana wyglądem luksusowego Volkswagena Phaetona. Bardziej luksusowe niż kiedykolwiek wcześniej jest również wnętrze samochodu. W 2006 roku Passat VI był bliski pierwszego zwycięstwa w konkursie na Samochód Roku, przegrał jedynie z Renault Clio i zajął drugą pozycję w plebiscycie. W 2010 roku w ofercie niemieckiej marki ustąpił miejsca Passatowi B7. W Chinach model sprzedawany był jako Volkswagen Magotan.

Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TSI 200KM - galeria redakcyjna - maska otwarta
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TSI 200KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TSI 200KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TSI 200KM - galeria redakcyjna - widok z przodu
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TSI 200KM - galeria redakcyjna - tylna kanapa
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TSI 200KM - galeria redakcyjna - kokpit
Volkswagen Passat B6 Variant 2.0 TSI 200KM - galeria redakcyjna - widok ogólny wnętrza z przodu

Generacje Volkswagen Passat

Komentarze redakcji

Powagosław: Szkoda, że jest taki drogi, bo Volkswagen właśnie zrobił ładniejszego Passata niż przy ostatniej okazji. Wiem, jak to brzmi, ale możliwe, że to w ogóle najładniejszy Passat w historii. Tylko szkoda, że taki drogi.
Luzacjusz: Jedno słowo: ikona. Pokażcie mi inny samochód, który powszechnie uważany jest za najnudniejszy na ziemi. Który z każdą generacją umyślnie robi się coraz nudniejszy. Albo Volkswagen z nudy (albo z nudów) zrobił interes życia (przypomnijcie mi, ile to już ludzi kupiło Passata?), albo to wy wszyscy jesteście nudni. Ze mną na czele.

Wersje nadwozia Volkswagen Passat B6

Silniki Volkswagen Passat B6 Variant

Lista silników:
Jaki silnik wybrać?

Passata można kupić tanio, ale z kiepskim silnikiem pod maską. Benzynowe 1.6l o mocy 102KM i tak radzi sobie lepiej, niż mogłoby się wydawać, ale osiągi, jakie generuje bardziej pasują do przeciętnego kompaktu, niż ładnie skrojonej limuzyny. Jedne z lepszych wyborów to dwie jednostki z doładowaniem – 1.4TSI 122KM i 1.8TSI 160KM. Ta słabsza nie jest nadzwyczajna, ale zapewnia to minimum potrzebne do jazdy. Bardziej obrazowo – 122KM wystarczy przeciętnemu kierowcy, a 160KM przeciwnikom fotoradarów. Dzięki doładowaniu w obu silnikach subiektywne odczucia, co do ich mocy są całkiem przyjemne. Dobrym motorem jest również 2.0l liczące 150KM, zresztą można je też dostać w wersji z turbosprężarką. Ma trochę inną charakterystykę pracy, ale zapewnia wystarczające osiągi i pracuje cicho. Dla szaleńców widlaste 3.2l z napędem na wszystkie koła lub 3.6l z batalią 300KM. Diesli jak to w Passacie jest całe mnóstwo. 1.9TDI 105KM zaczyna przechodzić do historii, dlatego znacznie lepszym wyborem jest jego młodszy brat o pojemności 2.0l, najlepiej 140 lub 170-konny. Słabsza wersja to najmniejsza, rozsądna moc w tym aucie, którą warto się zainteresować. Sam silnik oczywiście denerwuje turbodziurą na początku obrotomierza, ale jak już sprężarka zabierze się do pracy, to robi się znacznie ciekawiej.

motointegrator.autocentrum.pl

Publikacje o Volkswagen Passat

TOP 10| Kombi z lat dziewięćdziesiątych

Przyglądamy się najciekawszym samochodom kombi z lat dziewięćdziesiątych. Jedne są szybkie, inne piękne, pakowne czy niezawodne, ale każdy z nich zapisał się w historii motoryzacji, albo chociaż w pamięci kierowców.

Volkswagen Passat Alltrack - uniwersalne kombi
 
Nasz test Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion

Alltrack został stworzony z myślą o klientach, którzy potrzebują przestronnego samochodu o uniwersalnym charakterze, jednak z różnych względów nie chcą kupić crossovera lub SUV-a. Uterenowione kombi stanowi też ciekawą propozycją dla osób planujących zakup Passata, który będzie wyraźnie różnił się od...

TOP 10| Samochody z odliczeniem VAT-u

Od 2014 roku powróciła ulga w postaci pełnego odliczenia podatku VAT od samochodów osobowych z homologacją ciężarową. Dla przedsiębiorców to idealna okazja na zakup samochodu nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych taniej.

TOP 10 | Samochody za średnią krajową

Aktualnie średnia krajowa wynosi około 3800 zł brutto. My spróbujemy znaleźć za taką kwotę dziesięć samochodów, które powinny dać radę przez dłuższy czas doprowadzić nas do miejsca pracy, na zakupy i być może - nawet na wakacje. Damy radę?

TOP 10 | Samochody dla studenta

Próba wytypowania dziesiątki samochodów dla studenta jest trudna, gdyż osoby pobierające nauki na wyższych uczelniach mają różne zainteresowania, wymagania, preferencje motoryzacyjne, a koniec końców - również budżety. My jednak podejmujemy się zadania znalezienia 10 fajnych samochodów, które mogą przypaść...

Przeczytaj pozostałe 15 artykułów o Volkswagen Passat

Volkswagen Passat na firmę

Sprawdź, ile możesz odliczyć podatku VAT

Porównaj liczbę punktów serwisowych z konkurencją

Sprawdź raty leasingu/kredytu

Policz, od jakiego przebiegu warto dopłacić do diesla

Społeczność kierowców Volkswagen PassatautoWcentrum - społeczność Volkswagen Passat

najwyższe oktanyAuta - Volkswagen Passat

Volkswagen Passat Pasek 78,46

Volkswagen Passat 1,9 TDI HIGHLINE 79,93

Volkswagen Passat strata czasu. 91,54

Volkswagen Passat passacinka 83,65

Volkswagen Passat SEDAN 1.9 TDI 73,36

więcej aut

najaktywniejsiKierowcy - Volkswagen Passat

Gabriks 63,97

Colbe 62,70

dymar84 77,62

robert72 76,89

LeVinh 91,63

daropast 88,30

cali20 70,67

więcej kierowców

najnowszeDzienniki pokładowe - Volkswagen Passat

Robimy Rosta z B3! Proszę o pomoc
Robimy Rosta z B3!  Proszę o pomoc Witam! Postanowiłem zrobić coś ze swoim nudnym samochodem więc dowaliłem Rosta! ...
Temperatura cieczy spada poniżej 90°C
Temperatura cieczy spada poniżej 90°C Witam Ostatnio zauważyłem, że podczas jazdy wskazówka temperatury cieczy spada p...
3 czujniki w jednym POMOCY!
3 czujniki w jednym POMOCY! Witam, proszę mądrzejszych ode mnie o pomoc! Problem dotyczy czujnika temperat...
Ostatnia sesja
Ostatnia sesja Jeśli chce się sprzedać auto, trzeba je dobrze opisać i dobrze "obcykać". Chyba ...
więcej dzienników

Katalog nowych aut

Volkswagen Passat

Dostępne silniki

 

Skrzynie biegów

 

Katalog nowych aut Volkswagen Passat
 

Najpopularniejsza wersja Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

Najważniejsze wyposażenie

Dostępne kolory

Cena katalogowa

Zobacz ofertę Volkswagen Passat
 

Volkswagen Passat najczęściej porównywane z:

Ford Mondeo
1.6 Duratec (120 KM)
Ford Mondeo
2.2 Duratorq TDCi DPF (200 KM)
Audi A4
3.0 TDI (204 KM)
 

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT Demonstracyjny Hyundai i40 COMFORT
Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.7 136KM, diesel.
Cena: 106 100 zł 87 900 zł
Zyskujesz: 18 200 zł Zobacz szczegóły »
Nissan Note ACENTA AUTO PACK Nissan Note ACENTA AUTO PACK
Rocznik: 2013. Silnik: 1.2 80KM, benzynowy.
Cena: 55 290 zł 50 400 zł
Zyskujesz: 4 890 zł Zobacz szczegóły »

Używane Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
1.9 diesel 105 KM
172 000 km, 2007
26 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
165 000 km, 2006
29 900 PLN
Volkswagen Passat
1.9 diesel 101 KM
169 000 km, 2003
15 900 PLN
Volkswagen Passat
2.0 diesel 140 KM
190 000 km, 2009
44 000 PLN

Ocena auta Volkswagen Passat B6 Variant

Wybrane opinie

Volkswagen Passat Variant 2.0 i 16V FSI (150 KM)

Jeżdżę nim jako służbowym - czasem w dłuższe trasy czasem w krótsze. Samochód dobry. Brak większych zastrzeżeń ale też brak superlatyw. Nie ma się do czego przyczepić ale też nic nie przyprawia o żywsze bicie serca. Jest to dobry uczeń, który siedzi cicho w ławce i próbuje dorównać najlepszym ale też nie chce dać się zjeść przeciętniakom. Ot po prostu sprawdza się grupa docelowa tej marki. Za 105 tysięcy można przebierać w ofertach i kupiłbym za tą kwotę coś innego.

dodał: maciek
Volkswagen Passat Variant 2.0 i 16V FSI (150 KM)

Silnik OK, wygląd super, jakość materiałów super. Natomiast obsługa elektroniki i jej toporność jest przerażająca. To samo co w Renaulcie czy Fordzie jest zrobione łatwo i prosto, w Passacie wymaga czytania 10 stron instrukcji. Koszmar, bo na końcu okazuje się, że i tak się nie da po ludzku tego używać (mówię szczególnie o rozbudowanym komputerze pokładowym i sterowaniu radiem z kierownicy). Czujnik deszczu to jakaś pomyłka, działa jak chce.

dodał: Eljot
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI-CR DPF (170 KM)

wzielismy w leasing .ale ''dokonania ' tego wozidła i postawa sewisu i gwaranta to czysta kpina z klienta ktory przepłaca za znaczek VW, auto wyraznie -delikatnie mówiąc '' niedopracowane '' pod wzgledem jakosciowym i technicznym ,swoimi usterkami czyniąc eksplatacje niebezpieczną ,chamstwo i brak elementarnego szkolenia serwisu powinno skutkowac cofnieciem autoryzacji

dodał: derw kodi
Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI-CR DPF (170 KM)

Jest dużu cichsze niż moja poprzednia Octavia. Dobre nagłosnienie fabryczne (wersja z 10-cioma głośnikami i MFD 2 RNS DVD -system super sound).Super przygotowane na jazdy po autostradzie- duża dynamika przy wyższych prędkościach (130-200km/h)-niżej również(ale to mają wszyscy;). Troszkę kiepska jedynka,dlatego gorzej sprawuje się w mieście.

dodał: jacczyk
Volkswagen Passat Variant 2.0 i 16V FSI (150 KM)

robi wrażenia na wszystkich oglądających. Szczególnie polecany ciemny kolor mój faworyt Mocca brąz na oko jak czarny. Ksenony "tańczące" super, diodowe światła extra, elektryczne wspomaganie nowa jakość w kręceniu fajerą. Według mnie porównując z Mondeo, Vectra, Laguną, 407 znowu to Passat jest wzorem!

dodał: Gerat

Galerie Volkswagen Passat

Volkswagen Passat V W8 Volkswagen Passat B7 Alltrack 2.0 TDI CR DPF BlueMotion 177KM - galeria redakcyjna Volkswagen Passat R36 Volkswagen Passat B6 Variant - galeria redakcyjna Volkswagen Passat B7 kombi (2011) Volkswagen Passat V Sedan Volkswagen Passat B6 Variant - galeria społeczności Volkswagen Passat R-Line Volkswagen Passat B6 Sedan - galeria społeczności Volkswagen Passat Variant 2005
Zobacz inne galerie Volkswagen

Opinie o instalacji LPG

Volkswagen Passat

  • 1.
  • 2,25 Volkswagen Passat B4 2.0 (107KM) 1996r.
    dodał: passat, 17.03.2010

    montowałem instalację w tej firmie tzn. auto gaz stefanowski, jest fatalnie zrobona, brak profesjonalizmu, po momi dużej reklamy tej firmy. Pracują tam młodzi ludzie,którzy uczą się tam. Ale nie wychodzi im to dobrze.Ceny instalacji w tej firmie są bardzo wygórowane. Odradzam montaż instalacji w tej firmie, a tym bardziej tankowanie się w ich stacji gazowej w ŁODZI przy ul. Srebrzyńskiej, mają bardzo zły gaz a pomimo tego obsługa jest delikatnie mówiąc niegrzeczna. To tak jak oni byli by dla mnie, dla KLIENTA a nie ja dla nich. Jeszcze nie zrozumieli co to praca. Serdecznie pozdrawiam , były klient tej dziwnej firmy.

  • 2.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.6 (100KM) 2000r.
    dodał: tomaszek123, 13.06.2011

    coz tu duzo gadac jak jest poprawnie zalozona instalacja jest zawsze wszystko ok.spadku mocy nie ma tylko wystarczy sie po bawic dobrze sterownikiem i ustawic mapy.a co do spalania to sie nie wypowiem bo noge mam ciezka i roznie pali ale moze z pol litra wiecej to maks. polecam tę istalację dlatego iż jest bardzo dobrze wykonana i idealnie pracuje ze sterownikiem silnika nie ma zadnych szarpniec przy przelanczaniu sie czy co kolwiek jest ok a serwisuje sobie sam bo nie ma nic w tym trudnego. podstawa jest dobry gaz im lepszy tym rzadziej trzeba serwisowac:D

  • 3.
  • 4,00 Volkswagen Passat B5 1.8 20V (125KM) 1998r.
    dodał: cameleons, 01.04.2012

    Koledzy, na początku byłem przeciwny założeniu instalacji, jednak po kilku miesiącach posiadania Passata zdecydowałem się założyć instalację BRC sq24 u mechanika w Krakowie, ul. Mysliwska. Spisał się świetnie - przejechałem już ok45tys km zaoszczędzone prawie 6tys, koszt instalacji 2,7 tys zl = przyjemny zysk. Przy przebiegu rocznym powyżej 15tys nie ma się co zastanawiać. POlceam gazownika, ja z autem nie miałem i nie mam problemów. WIęcej jeżdzę i cieszę się z tanich podróży, droższych niż 2 lata temu, ale benzyna podrożała duużo więcej! Polecam!

  • 4.
  • 4,50 Volkswagen Passat B3 1.8 (90KM) 1992r.
    dodał: czart78, 21.04.2012

    Silnik passata B3 1,8 90KM jest idealny do zainstalowania "podtlenku LPG" :) Silnik nie jest juz mlody, ma 20lat z czego prawie polowe swojego zywota jezdzi na instalacji jaka mu zamontowano. Do dzis nie ma z nia zadnych problemow.Niedawno regenerowalem reduktor bo zauwazylem delikatny wyciek plynu chlodzacego, kosztowalo mnie to 50zl + wlasna 2h pracy. Powodem wycieku byly sparciale juz uszczelki, po tylu latach pracy to normalne. Teraz znow smiga jak szalony. Jestem bardzo zadowolony z instalacji w tym aucie.

  • 5.
  • 5,00 Volkswagen Passat B5 1.8 T 20V (150KM) 2001r.
    dodał: pasek, 09.02.2011

    Mam w swoim pasku 1.8T kompletna instalacje BRC Sequent 24 i jestem bardzo zadowolony, mimo tego ze to silnik z turbina to gaz nie jest mu straszny. Pracuje rownie dobrze jak na benzynie. Nie odczulem straty mocy a jedynie to ze zostawiam znacznie mniej pieniedzy na stacjach. Auto nie szarpie, nie przerywa ani wcale nie wybiera sie do serwisu na naprawy:) ta instalacja jest poprostu genialna! Mysle ze za takie pieniadze nie znajdziecie nic lepszego. Wszystko robione w EGP w Warszawie. Polecam

  • 6.
  • 2,00 Volkswagen Passat B5 1.9 TDI (101KM) 2003r.
    dodał: karolina, 31.01.2014

    Od radomszczanina : " Nie polecam, a raczej przestrzegam przed wizytą w (nazwijmy to warsztacie samochodowym) Andrzeja Kotlarka, mieszczącego się w Radomsku przy ul. Wyszyńskiego 173. Ten pan, to naciągacz i partacz. Specjalnie uszkadza auta klientów, aby ich zmusić do powrotu do swojego warsztatu celem wyciągnięcia dodatkowych pieniędzy. Wizyta u tego pana oznacza uszczuplenie zasobów portfela oraz poważne problemy z autem. Omijajcie jego budę szerokim łukiem. "

Wszystkie opinie o instalacjach LPG Volkswagen Passat

Volkswagen Passat

956 komentarzy

634 dyskutujących

Ostatnie komentarze:

~STAGE~STAGE

Gaz krzywdzi auta.... żal to nie te czasy. Jest wiele rodzaju instalacji gazowej. dobra sekwencja i nic samochodu nie zaszkodzi.
To chyba bardziej już diesel się niszczy gdy zalewamy ropę niewiadomego pochodzenia.

~GUCCi~GUCCi

Do ~Meine Campf: A ja mam i vw i mazde i uwazam ze sa siebie warte i jedno i drugie sie nie psuje chyba ze ktos kupuje zlomy przechodzone z cofnietymi licznikami tzw. "okazje" ale coz w polsce ludzie sie jeszcze nie nauczyli ze za dobre auto trzeba troche wiecej zaplacic niz ceny zlomow z allegro.Generalnie uwazam jeszcze ze wszystkie najnowsze roczniki w porownaniu z autami starszymi maja powazne uchybienia jakosciowe tak jak komorki rtv i agd projektuje sie je na max 5 lat i złom... takie czasy... mercedes to juz nie mercedes i tak jest ze wszystkim coraz wieksze gowno w sprzedazy nawet bentleye i rolsy robia hindusi po czesci tasmowo... A te klotnie tutaj jakie auto jest wiesniackie a jakie nie to bardzo mnie rozsmieszyly Powodzenia wam zycze szkoda ze nic konstruktywnego nie piszecie czatowicze zastanawiam sie czy te opinie to pisza ludzie ktorzy maja chociaz te 20lat czy nawet prawka sie nie dorobili a o samochodach uslyszeli od taty lub wujka ktoremu sie auto psuje bo kupil sobie okazje najnowszy model, zamiast kupic porzedni tzw ostatni wypust bez wad okresu dzieciecego w faktychnie dobrym stanie i naprawianego na dobrych czesciach nie zamiennikach z chin.POzdrawiam

~vw~vw

Do ~Celica: wiesniaku z tego złoma na pewno masz założony jeszcze gaz bo nie stać cię na benzynkę do niej, zal wypowiadać sie na ten temat

Przejdź do dyskusji

Dzienniki kosztów Volkswagen

Wydatki
paliwowe

Liczba wpisów
50 110
Przejechany dystans
39 219 862 km
Zatankowanego paliwa
1 987 433 l

Wydatki
serwisowe

Liczba wpisów
9 057
Wydanych pieniędzy
3 024 586 zł
Średnie wydatki na auto
1 243 zł

Pozostałe
wydatki

Liczba wpisów
12 228
Wydanych pieniędzy
3 245 622 zł
Średnie wydatki na auto
1 334 zł
Zobacz dzienniki kosztów Volkswagen (2 433)

Testy zderzeniowe Volkswagen Passat

Najnowsze testy zderzeniowe Volkswagen Passat przeprowadzone przez Euro NCAP.

VW Passat 1.9 diesel 'Trendline', LHD
2010

Volkswagen Passat
Volkswagen Passat

Volkswagen Passat
2005

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Volkswagen

Zużycie paliwa Volkswagen Passat B6 Variant

Na podstawie 278 raportów spalania

Pb
ON
LPG
         
         
         
0   4   8   12   16   20   24   28   32   36   40 [l]
Dodaj raport spalania

Wybrane raporty spalania

autor: VWmaniakWroc, dodano: 23.06.2009 13:25

Ogolnie autko bardzo fajne. wygodnie sie tym jezdzi( wygodnie nie ozancza szybko;P) do normalnej ekspolatacji jak sie nie jezdiz czesto po gorach w zupelnosci wystarczy. pali roznie zalezy od butów;P po Wrocławiu jezdzac w duzych korkach wychdzi kolo 11.5 w weekendy sprawdzalem ok 1litr mniej. jezdzac dynamicznie(jak na 1.6) ok 12,5 -13. trzeba pamietac ze auto tej wielkosci nie ma nic wspolnego z autem sportowym i jak ktos je kupuje zeby sie sciagc spod swiatel to gatuluje fantazji musi miec gruby portfel bo wtedy auto palic bedzie duzo i sie nastwaic na porazki;P ale powaznie mowiac naprawde polecam lepiej jezdiz niz 1,9 tdi 90, tylko jak to benzyna, musie miec swoje obroty bo z 40km/h na IV biegu nie pociagnie jak sie chce. ponadto tanie czesci si silnik nie awayjny oraz jego osprzet ( nie to co tdi oszednosc na benzynie idzie na serwis - rozrzad, turbina. wtyrskiwacze...)pozdrawiam w razie pytan chetnie pomoge pa1987@op.pl

pełny raport Volkswagen Kombi 1.6

autor: htz, dodano: 07.02.2009 19:17

HIGHLINE na DSG 2.0 tdi jazda po miescie w korkach to okolo - 11,5 litra miasto z umiarkowanym natezeniem ruchu - ok 8,5 litra trasa na autostradzie przy predkosciach rzedu 140-170km/h okolo 8litrow trasa na drogach krajowych ze srednimi predkosciami 80-120km/h okolo 6 litrow na baku tym autem wlasnie zrobilem 880 km. Komputer pokazuje jeszcze 40km do przejechania czyli tak nrapwde mozna zrobic jeszcze okolo 70km... srednie spalanie wychodzi 6,6 litra na 100km przy baku 60 litrow wiec dla mnie rewelacja! to 880km zrobione przy stosunku 70% trasa autostrady i drogi krajowe 30% miasto w bardzo duzych korkach. skrzynia DSG REWELACJA jezeli chodzi o autoamty ale i tak kazda manualna skrzynia jest lepsza no i auto wtedy jeszcze mnie jpali. Jezeli ktos jezdzi 80-90km/h to spokojine zejdize ponizej 5 litrow. Z autem nic sie nie dzieje poki co. Standart wykonania dosyc wysoki ale w Audi A6 lepszy no i audi ma troszke lepsza stabilnosc i prowadzenie. Mniej trzepie:) Za pseudo drewno w tym aucie powinno sie tych "dekoratorow" wykastrowac !!!!!!!

pełny raport Volkswagen Sedan 2.0 TDI

autor: MMI, dodano: 06.10.2013 12:00

Witam, swojego starego Passacika użytkuję w pracy jako dostawca (powiedzmy pizzer-man :)). Jeżdżę nim po naszej stolicy na odcinkach, które często nie przekraczają 5-6 kilometrów ("trasy" od 2,5 do 15 kilometrów). Wielu mnie wyśmieje i nie będzie wierzyćw to co napiszę,ale... Eksploatując autko w ten sposób, spala mi ono... uwaga - 5,8 litra ON na 100 kilometrów... Po Warszawie autko jest w stanie przejechać 1000 kilometrów na jednym, 62 litrowym baku... Jeżeli dorzucimy do tego troszkę jazdy w cyklu pozamiejskim (700 km miasto i 300 km trasa) z prędkością do 100 km/h wynik spadnie do 5,3 litra... W trasie Passat wyprawia cuda... Przejazd z Ostrołęki na Warszawski Ursynów (130 kilometrów) z prędkością do 100 km/h max - 4.3 litra... Ta sama trasa z prędkością do 140 km/h max - 5 litrów na 100 kilometrów... Oczywiście żeby autko tak spalało trzeba umieć nim odpowiednio jeździć... Ale to materiał na osobną historie... Ogólnie ekonomika auta w zakresie zużycia paliwa powala... Passat waży 1,5 tony, wyprzedza ciężarówki na 5 biegu, nie odczuwa tego że właśnie władowało mu się na "pakę" 200 kilogramów czegoś tam, komplet pasażerów nie robi na nim wrażenia... Prostu świetna autko... Mimo licznych ran jakie odniósł w boju, jestem z mojego Helmuta bardzo, ale to bardzo zadowolony... Pozdrawiam MMI p.s. średnie maksymalne spalanie podane od czapy :)

pełny raport Volkswagen Kombi 1.9 TDI

Typowe słabe punkty

Dodaj typowy słaby punkt

Skarbnica wiedzy o Volkswagen Passat B6 Variant

Podziel się wiedzą

Dane techniczne Volkswagen Passat B6 Variant

Pojemności silników [l]

   
0   2,0   4,0   6,0   8,0   10

Moce silników [KM]

   
0   100   200   300   400   500

Prędkości maks. [km/h]

   
0   100   200   300   400   500

Przyspieszenia do "setki" [s]

   
0   8   16   24   32   40
Zobacz dane techniczne Volkswagen Passat B6 Variant
Szkic techniczny:

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Volkswagen Passat, oglądali także